neděle 24. listopadu 2013

Andělé a jejich pomoc


ANDĚLSKÉ CITÁTY



Bůh ti posílá anděly. Ale i ty sám můžeš být andělem.  /Phil Bosmans/ 


Anděli noční
Sladké zapomnění

Mou radost počni
Nad níž není



Anděli ranní
Svými perutěmi
Jak horkou dlaní
Přikryj zemi



Anděli denní
Moje vodo živá
To co vidět není
Ukaž kde se skrývá



Andělé moji
Ať jste nebo nejste
Dokud tu stojím
Sílu mi neste 

/Jaromír Nohavica/



Andělíčku, můj strážníčku,
opatruj mi mou dušičku.
Opatruj ji ve dne v noci
od škody i od zlé moci.
Duši, tělo opatruj,
andělíčku, strážce můj.“





"Drahý Božský anděli,
co jsi vždy mým ochráncem, vůdcem a spojencem,
prosím veď moji ruku při vytahování písmen,
z nichž se skládá Tvoje jméno,
abych si ho mohl(a) vepsat do srdce
a uctívat Tě jako přítele, jímž mi jsi.
Když zavolám Tvé jméno,
buď prosím se mnou
a ukaž mi jasně cestu světla a lásky."











ANDĚLSKÉ PATRONI


CESTY – Rafael
PŘÍLEŽITOSTI – Barakiel, Rubiel
ČISTOTA – TaharielPŘÍRODA – Orifiel
CTIŽÁDOST – GabrielPTÁCI – Arael, Anpiel
DENNÍ SVĚTLO – ŠamšielROSTLINY – Sachluf
DÉŠŤ – Riddia, Matariel, ZafielSAMOTA – Kassiel
HARMONIE – ItqalSÍLA – Zaruch
HROM – Ramiel, UrielSMRT – Cafkiel, Gabriel
LÉČENÍ – RafaelSŇATEK – Anael/Hagiel
LESY – ZuflasSNÍH – Šagiel
LÉTO – GargatelSOUMRAK – Aftiel
LÚNO – ArmisaelSNY – Gabriel
MILOSRDENSTVÍ – Vasiariah, ZadkielSPRAVEDLNOST – Zadkiel, Vasiariah
MÍR – SerafielSTROMY – Maktiel
MOŘE – RahahSVOBODA – Terathel
NADĚJE – FanuelTĚHOTENSTVÍ – Temeluch
NADŠENÍ – JelialTRPĚLIVOST – Achaiah
NOC – LailahÚSVIT – Rafael
OHEŇ – MichaelVĚDA – Rafael
OCHRANA – LahabielVÍTR – Moriah
OSUD – OrielVODA – Gabriel
PAMĚŤ – ZacharielVÝŽIVA – Asda
PLODNOST – TezalelVZDUCH – Rafael
POČETÍ – LailahZEMĚ – Uriel
PODZIM – GuabarelZEMĚDĚLSTVÍ – Risnuch, Habuhiah
POCHOPENÍ, SOUCIT – RahmielZDRAVÍ – Rehael
POROD – Armisael, GabrielZNALOSTI – Rafael
PRAVDA – AmitielZPĚV – Radueriel
PROSPERITA – LibrabisZRAK – Mahzian
PROUDY – NaharielZTRÁTA – Rochel
PŘÁTELSTVÍ – MihrZVÍŘATA – Behemiel




Přidat popisek



Žádné komentáře:

Okomentovat